CBOX Logo  
  Destek > Sürücü Bul

Nasıl Sipariş Verilir ?
CBOX, web sitesi aracılığıyla satışını bulunduğunuz en yakın noktadaki bayileri üzerinden yapar. Siz beğenip almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemeden öncesinde bu ürünü almak için tercih edeceğiniz bir CBOX Satış Noktasını seçmenizi ister. Bu seçimden sonrasında siparişinizi verdiğinizde size özel ürününüz bu satış noktasına gönderilir.

Sipariş Verdikten Ne Kadar Süre Sonra Ürünümü Teslim Alabilirim ?
CBOX, satış kanalı yapısı gereği ürünün size ulaştırılmasını satış noktaları üzerinden yapar. Bu sebeple ürünü adresinize göndermez. Alım yaparken tercih ettiğniiz bayiye gönderir. Ankara, İstanbul, Malatya illerinde satış noktalarımıza teslimatlarımızı sevkiyat kanalıyla aynı gün içerisinde yapabiliyoruz. Bunun dışındaki diğer illerde satış noktasına en hızlı ulaşabilecek kargo firması ile gönderimi yapıyoruz. Bölgesel yapılanma gereği ürünün satış noktasına ulaştırılması ortalama 2 gün sürmektedir.

Ödemeyi Nasıl Yaparım?
Kredi kartı kullanarak sanal pos alt yapısıyla ödemelerinizi yapabilirsiniz. Bunun için sipariş öncesi sizden taksit ile veya peşin ödeme ile alışveriş tercihinizi yapabileceğiniz SSL ile şifrelenmiş bir sayfaya yönlendirilirsiniz. SSL sertifikası sayfanın kodlanmasını ve kredi kartı bilgilerini girdiğiniz web sitesi ile sizin aranızdaki veri trafiğinin şifrelenmesini sağlar.

İnternetten Alışveriş Ne Kadar Güvenilir ?
Kredi kartı ile ödeme sistemleri bankalar ile bir takım standartları sağladıktan sonra kurulabilirler. Bu konularda bankaların koydukları standartlar güven ve müşteri ilişkileri üzerinedir. Bunun dışında CBOX web sitesi kredi kartı bilgilerinizin web sunucuya ve oradan bankaya iletilmesi esnasında SSL kullanarak şifreli içerik sağlar. Herhangi bir veri tabanında kredi kartı bilgilerinizi kaydetmez. Böylece CBOX web sunucusuna yapılan kötü niyetli bir saldırı ile sunucunun ele geçirilmesi durumunda dahi yaptığınız ödeme işlemlerinde kullandığınız kredi kartı bilgileri görünmez. Bu sayede başka sitelerde kullanılmaz.

Garanti İçi Şartlar
  • Satın almış olduğunuz ürünler ürün detayında belirtilen garanti süresince garanti kapsamındadır.
  • Garanti süresi fatura tarihinizden itibaren başlamaktadır.
  • Son kullanıcıdan kaynaklanan kırılma, deforme olma, elektronik cihazlarda voltaj düşüklüğü vb. nedeniyle meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamında sayılmamaktadır.
  • Ürün garantisi üretici veya Çözüm A.Ş’nin verdiği garanti süresi ve şartları ile sınırlıdır.

  • Garanti Kapsamı Dışında Kalan Durumlar
  • Cihazın kendi teknik şartnamelerinde açıklanan fiziksel ve çevresel şartlara sahip olmayan ortamlar da kullanılması sorucu oluşan problemler, elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar elektrik kesilmesi, ( voltaj dalgalanması v.b. garanti kapsamı içine girmez.
  • Garantiye sahip cihazlara üçüncü şahıslarca herhangi bir müdahale yapılmamalıdır.
  • Garanti etiketinin herhangi şekilde zarar görmesi durumunda cihaz garanti kapsamı dışında kalır.
  • Cihazın dışında oluşan kırık, çizik, düşme, çarpma gibi hasarlar.
  • Çözüm Merkez Servis tarafından yetkilendirilmemiş kişilerce yapılacak her türlü müdahale, kullanıcıdan kaynaklanan hatalar, işletim sistemi ve uygulama yazılımlarından kaynaklanan hatalar ve tabii afetlerden kaynaklanan problemler garanti kapsamı dışında olup, böyle durumlarda ürünlere yapılacak müdahaleler garanti kapsamı dışında ücretlendirilecektir.
  • Virüslerden oluşan her türlü problem garanti kapsamı dışındadır.
  • Kullanma kılavuzunda belirtilen kullanım şartları dışındaki hatalı kullanımdan doğan arızalar.
  • Aşırı sıcak, soğuk, rutubet, tozlanma gibi nedenlerle oluşan arızalar.
  • Ürünlerin üzerindeki bilgilerden tamamen müşterimiz sorumludur ve gönderim veya alım işleminden önce müşterimizin bilgileri alması gerekmektedir. Cihazlar'da yüklü olan yazılımların herhangi bir sebeple silinmesi, Çözüm'ün sorumluluk alanının dışındadır.
  • Yeni bir yazılım yükleme esnasında veya sonrasında oluşan hatalar, 3.parti uygulama yazılımlarının işletim sistemi ile uyumsuzluğu sonucu ortaya çıkan problemler ve/veya işletim sistemindeki bug(hata)'lardan meydana gelen sorunlar garanti kapsamı dışındadır.
  • Garanti kapsamı dışında tamiratı yapılacak ürünlerde kullanılacak ürünlerin yedek parça ücretleri Çözüm Merkez Servis tarafından açıklanan son kullanıcı ürün satış fiyatları ile aynı olacaktır.
  • Kargo Gönderirken Dikkat Edilmesi Gerekenler
    Kargonuzun en hızlı ve güvenilir şekilde yerine ulaşması için, bazı noktalara dikkat ederek bize destek veriyor olmanız kargonuzun çok daha sağlıklı ve hızlı ulaşmasını sağlayacaktır. Bizlerin üzerine düşen görev ve sorumluluklar yanında, güvenilir bir taşıma gerçekleşmesi için sizlerden de destek beklediğimiz birkaç nokta bulunuyor:
    1) Ürünleri mümkün olduğunca orijinal kutusunda gönderiniz. Bu ürünün Taşinmasi Açısından en sağlıklı yoldur. Farklı durumlarda lütfen ürüne ebat olarak en uygun kutuyu seçin. ( Ne çok büyük ve geniş, ne de çok küçük –dar kutuda olmamalı

    2)Ürünün daha iyi ambalajlama ile kargo edilmesi hususuna dikkat edilmelidir. ( Herbir ürün köpükle – süngerle kesinlikle alt-üst , sağ ve soldan desteklenmelidir.)

    3)Ürünlerin üzerine alıcının tam ticari ünvan bilgisini okunaklı yazınız. ( Elle yazılacak ise okunaklı ve tam bir şekilde mutlaka yazılacaktır . Adresi il ve ilçe ile , telefon numarası alan koduyla beraber yazınız.)

    *** Yukarıdaki şartların birinin eksik yapılması veya kargo firmasından kaynaklanan hasar oluşması sonucu servisimize gelen ürünün kabulu , sizlerden veya kargo yetkililerinden gelecek hasar kabul yazısı gelinceye kadar yapılamayacaktır.

    Arıza Kabul Süreci
    1 ) . Arızalı Ürünlerin Kabülü – Temel Şartlar
      Herhangi bir ürünün “bakım ve onarım” için teknik servisimize kabulü için aşağıdaki şartlar yerine getirilmelidir.
  • Ürün ÇÖZÜM.’ den satın alınmış olması
  • Ürününün satış faturası tarihinden itibaren garanti süreci içerisinde olması
  • Ürünün her hangi bir fiziksel darbe ve hasar gibi zarar görmemiş olması
  • Ürünün üzerinde okunabilir barkod seri numarasının olması
  • Kargodan kaynaklanan sorun olmaması
  • Eksik ürün veya aksesuar olmaması
  • Arıza kabulü sırasında yapılan genel incelemede ürünü garanti dışı bırakan bazı problemler anlaşılamayabilmektedir. Daha sonra teknik servis ekipmanlarıyla yapılan ayrıntılı incelemede bu kusurların ortaya çıkması durumunda ürün müşteriye geri iade edilir.
  • Ayrıcalık Durumları
  • Ürünü ÇÖZÜM’ den alan ara satıcı firmanın ticari faaliyetlerini bitirmiş ve kapanmış olması durumunda ürün doğrudan ÇÖZÜM AŞ’ye teslim edilebilir.
  • Garanti sürecinin bitmiş olması ancak bedelli olarak onarım yapılması istenmesi durumunda mümkün olabilen çalışma bedeli karşılığında yapılır.
    2 ) . Arızalı Ürünlerin Kabulü – Özel Şartlar
      Ürünlerin tiplerine göre özel kabul şartları vardır.

  • Onarım Gören Ürün Teslim Süreci

    Teknik servisimize onarım için getirilen ürünlerin önce resepsiyondaki görevlimiz tarafından servis programımıza açılan bir çağrı kaydı ile kayıt işlemi yapılır. 2 nüsha düzenlenen Ürün Takip Formunu karşılıklı imzalanarak 1 nüshası size teslim edilir. Ürünün onarım işlemleri bittikten sonra geri alabilmeniz için bu formun beyan edilmesi istenir. Yaşadığınız problemle ilgili detaylı bilgi vermeniz size sağlıklı ve hızlı bir çözüm üretebilmemiz açısından bizlere yardımcı olacaktır.
    Düzenlenen Arıza Giriş Formunu imzalayarak teknik servisimize teslim ettiğiniz ürününüzle ilgili aşağıdaki koşulları kabul etmiş sayılırsınız.

    • Arızalı mallar,çıkış tarihi itibariyle 90 gün içerisinde teslim alınmadığında firmamız tarafından sorumluluk kabul edilmez.
    • Ürün teslim edilirken bu form ibraz edilmelidir.

    Form kayıp olduğunda, ancak ilgili firma yetkilisinin onaylı faks bildirisine veya mail’ine binaen ürün teslim edilebilecektir.

    • Garanti harici ürünlerin servise giriş çıkış ücreti 10$ + KDV'dir.
    • Tamir için teslim edilen ürünün veri yedeklemesi ile ilgili sorumluluk müşteriye aittir.Ürününüzle ilgili veriler sizin talebiniz doğrultusunda yedeklenip CD'ler halinde size teslim edilebilecektir. Bunun için yedeklenecek verileri belirtmeniz ve CD başına 10$ + KDV ödemeyi kabul etmeniz gerekmektedir. ÇÖZÜM kendi yedeklemiş olduğu bilgiler için de sorumluluk kabul etmez.
    • Ürününüze (bilgisayar) tekrar işletim sistemi yüklenmesi gerektiğinde işletim sistemi seri numarası olarak sizin elinizdeki seri numarası esas alınacaktır.Aksi takdirde yükleme yapılmayacaktır.
    • Arızalı ürününüzün durumunu  www.cozum.com.tr /destek linkinden veya (0216)540 64 74 -135-136-137-138   numaralı telefondan bu belgedeki " Takip No" veya " Seri No" bilgisini söyleyerek öğrenebilirsiniz.

    Ürünlerimizle İlgili Tüketici Hizmet Bilgilendirmemiz

    • Satın aldığınız bir CBOX ürününüzle ilgili teknik destek için öncelikle (0216) 540 64 74 no.lu telefondan destek merkezimize ulaşabilir ve yardım alabilirsiniz.
    • Arızalanan bir CBOX ürününüzü teknik servisimize ulaştırmak istediğinizde, www.cozum.com.tr / www.cbox.com.tr adresimizdeki yetkili servis listelerimizden size en yakın yetkili servisimizin irtibat bilgilerine ulaşabilir ve cihazınızı size en yakın yetkili servisimize teslim edebilirsiniz.
    • Servisimize bırakacağınız CBOX ürününüz ile beraber garanti belgenizi ve batarya, adaptör gibi cihazla birlikte test edilmesi gereken aksesuarları getirmeyi unutmayınız.
    • Notebook ürünlerinin batarya, adaptör, Optik okuyucu/yazıcı gibi ayrılabilir parçaları tek olarak servisimize alınamadığını unutmayınız.
    • Cihazınızı servisimize bıraktığınız zaman cihazınız için düzenlenen ARIZA KABUL FORMU’nunun üzerinde yazılı olan aşağıdaki servisle ilgili genel kuralları okuyarak teslim alınız ve mutlak suretle bu formu muhafaza ediniz. Cihazınız size geri teslim edilirken servis tarafından bu formun iade edilmesi istenecektir.
    • Bulunduğunuz yerdeki en yakın servis merkezimize CBOX ürününüzü kargo yoluyla ulaştırmanız gerektiğinde, cihazınızı orijinal kutu ve köpük korumalarıyla birlikte düzgün bir şekilde paketleyerek göndermeniz, ( bilgilendirmeler kısmımızda bununla ilgili ek bir dokman vardır. Bknz.) cihazınızın taşımadan kaynaklanan olası hasarları engellemek ya da en aza indirebilmek için çok önemlidir. Ayrıca cihazınızla ilgili yaşadığınız problemi detaylıca yazarak göndermeniz, servis uzmanlarımızın doğru teşhis yapılabilmesini ve sizin daha hızlı hizmet alabilmenizi sağlayacaktır.
    • Size kargo yoluyla ulaştırılan ürününüzü teslim almadan önce taşımadan kaynaklanabilen bir hasar olup-olmadığını kontrol etmeniz, bir hasar söz konusu ise kargo görevlisine taşımadan kaynaklanan hasar için tutanak tutturmanız mutlak suretle gereklidir. Cihazda olası bir hasarın sorumluluğunu kargo firmasının üstlenebilmesi, ancak sizin tutturacağınız bu tutanak ile mümkün olacaktır. Bu durumdaki bir cihazı tutanaksız teslim almanız, ürünü sağlam teslim aldığınız anlamına geldiğini unutmayınız.
    • Garanti dışı servis hizmetlerimizde değişen parça bedelinin yanı sıra $40 + KDV işçilik ücreti alınmaktadır.
    • Servise bırakılan cihazlarınızdaki bilgi ve programların yedeklerinin alınması ve yeniden yüklenmesi sorumluluğu müşterilerimize aittir. Herhangi bir bilgi kaybı ve programların bozulmalarından servisimizin sorumlu olmadığını dikkate alarak, olası böyle durumlarla karşılaşmamak için cihazın sürekli güncel yedeğini almanızı önemle hatırlatırız.
    • Ürününüzü servisimize göndermeden önce garanti durumunu ve servisteki bir ürününüzün durumunu www.cozum.com.tr web adresimizdeki destek bölümünden sorgulayabilirsiniz.

    Bize irtibat menüsüne tıklayarak burada bulamadığınız ve yardımına ihtiyaç duyduğunuz konu ile ilgili ulaşabilirsiniz.

     

    Ürün fiyatı, özellikleri ve promosyonları haber verilmeksizin değiştirilebilir. CBOX, internet sitesi veya e-mail içeriğinde oluşabilecek tipografi ve yayın hatalarından sorumlu değildir. Ürün resimleri sunum amaçlıdır standart ürünlerden farklı görünebilir.

    Gizlilik İlkesi  |  Kullanım Şartları

    Centrino, Centrino Logo, Intel, Intel Logo, Intel Core,Core Inside, Intel Corporation’ın veya Amerika Birleşik Devletleri’ndeki ve diğer ülkelerdeki yan kuruluşlarının ticari veya tescilli ticari markalarıdır.